6 Ağustos 2017 Pazar

Akıllısı beni bulmaz, delisi götümden ayrılmaz.





 Şu ara aşkla sevgiyle alakalı tüm algılarım silik. Eskiden bu konular hakkında uzun uzadıya makaleler yazabilecek kadar anlıyorken, şimdi anladığım her şeyi tekrar sorguluyorum. İnsan sevdiği için fedakarlık etmekten bunalır mı? Güvenilir kimse var mı? Yalansız ilişki tam olarak nerededir? Boşluktayken elinizden tutana duyduğunuz bağlılık gerçekten aşk mıdır? Aşk nedir? Her zaman alttan almak sahiden sevgi gösterisi midir? Başkalarının hakkınızda söylediklerini umursayanlar, hatta ileri gidip onlara göre hayatlarını yönlendirenler sizi gerçekten sevebilir mi? Eh, biraz da siz düşünün.

 Hayatımda en çok duyduğum cümle kalıplarından biri 'Ben senin için .............. yaptım.' Kardeşim eyvallah yaptın Allah razı olsun da, sen bunları bayılarak yapmıyor muydun? Ben senin kafana silah mı dayadım, benim için nefsine ağır gelecek şeyleri yap diye? Yaparken mutluydun, hayırdır ne değişti? Sen mi, çevren mi?

 Hani bunları severek aşkla yapıyordun da millete ayar çekiyordun, yemedi mi daha fazlası? Madem bunların lafını yapacaktın da ne şey yemeye kendini paraladın?

 Bakın, kimi insanlar farklı görünüp kendini sevdirmeye çalışır. Ama bu hayatınızda yapabileceğiniz en büyük aptallık. Bir insan sizi olduğunuz gibi seviyorsa, sizden mutlusu yok. Ama karşınızda ki kişinin istediği kişiliğe bürünmüye çalışıyorsanız sıkıntı sizin içinizdedir.

 Sahi, ne bu özgüvensizlik kuzum? Yoksa sen de kendin gibi olunca sevilmeyeceğinin farkına mı vardın? O zaman rol yapmak yerine kendini değiştirmeye, geliştirmeye çalışsana.

 Bakın herhangi bir ilişki için (arkadaşlık, sevgililik, dostluk vs.) fedakarlık yapmak aptallıktır demiyorum. Bir şeylerden güzel hisler için feda etmek dünyanın en şahane hareketidir. Hatta eğer yapabiliyorsanız bu huyun üzerinize sonsuza kadar yapışmasını temenni ederim. Ama fedakarlık yapacağım derken cılkını çıkarıp işi kendinizi kaybetmeye kadar getirip karşınızda ki insanı suçlamayın. Çünkü inanın, bu karşınızda ki insanlara büyük haksızlık. Tabi eğer bunları sizden onlar istememişse.

 Sadece kendiniz olup, kendinizi bu şekilde kabul ettirdiğinizde  kaybetsenizde pişmanlık duymazsınız.

 Nice fedakarlıklara, nice güzel insanlara.

 Sevgiler... ( Hala aklımda sevginin ne olduğu  hakkında sorular olsa da, sanırım iyi bir şeydir.)

 KüçükHanım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder