15 Mart 2017 Çarşamba

yaşlanmak


Keşke hissedebilsen sensiz yaşlanmak nasıl birşey. Keşke sana bunu hissettirebilsem. Aynanın karşısına geçtiğimde kaz ayaklarıma bakarken tek düşündüğüm şey senin yüzündekiler. Yaşlandığımı göremediğin için üzülüyormusun ? En güzel evrelerimde yanımda yoksun bunun için üzülüyormusun ? Mesela tebessüm çizgim senelerle eşit şekilde derinleşiyor. Peki sen hala o kadar güzel gülebiliyormusun ? Biliyormusun kimseye belli etmeden seni merak etmeyi nasıl başardığımı ? Biliyorum. Bilmediğini. Bugünümünde nasıl geçtiğini bilememek biraz olsun seni üzmüyor mu ? Nasıl becerebiliyorsun beni merak etmemeyi. Gün geçtikçe beyazlıyorum mesela. Kaş ortamdaki çizgiler daha belirgin oluyor artık sinirlendiğimde.. Adeta tanrı oraya onları kalemle çizmiş gibi. Bunu görememek nasıl hissettiriyor. Bir zaman nefes olduğun kadının yaşlandığını görememek. Benim vücudumda elektriklenme oluyor. Tahammül edilmesi zor bir acı ama tutup şimdi bağırsan, ağlasan herkes acını küçümseyecek. Oysa sen çok büyüksün bende. Kimsenin senin acını küçümsemesine izin veremem. Gizli çekiyorum bu acıyı, ışıklar sönünce. İlk vedadan sonra güzel olduğumu söyledikleri her gün acaba senin beni gördüğünde ne düşüneceğini merak ettim. Sen ne düşünürdün sarı elbisem için ? Beğenirmiydin. Yeşil rengimi tercih ederdin. Artık önemli değil. Siyah benim rengim. Sonraları balkonlardaki çiftlere özenirdim. Seninle şöyle olamadık diye düşünürdüm. Ne eksikti ki? Ben hazırdım eksikleri tamamlamaya. Şimdi sen bindin bir trene giderken bana el salladın. Bense sana söyleyemediklerimi buraya bıraktım. Aklımdaki tek şey Senin nasıl yaşlandığını görememek beni öldürüyor.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder